Tuesday, July 14, 2020

Download Passiespel Books For Free Online

Specify Books Toward Passiespel

Original Title: Passiespel ISBN13 9789061122197
Edition Language: Dutch
Download Passiespel  Books For Free Online
Passiespel Paperback | Pages: 321 pages
Rating: 2.81 | 86 Users | 9 Reviews

Declare Of Books Passiespel

Title:Passiespel
Author:Isa Maron
Book Format:Paperback
Book Edition:First Edition
Pages:Pages: 321 pages
Published:October 24th 2008 by Karakter Uitgevers
Categories:Thriller. Roman

Narrative In Favor Of Books Passiespel

Passiespel
Een gedurfde erotisch getinte thriller. Een gewone vrouw uit Amsterdam belandt in de spannende wereld van dominantie en onderwerping, waarbij ze ontdekt dat pijn en genot vlak bij elkaar liggen...

Olga - goed huwelijk, twee kinderen, leuke baan - voelt zich gevangen in een eentonig bestaan. Om de spanning in haar huwelijk terug te brengen, stort ze zich met haar man in de wereld van kinky seks. In haar zoektocht naar overrompelende erotiek ontmoet ze een minnaar die haar meest geheime verlangens bevredigt.

Olga raakt verstrikt in het uitgekiende en gewaagde machtsspel van deze dominante man. Ze leert dat pijn en genot gevaarlijk dicht bij elkaar liggen. Bij hem is ze bijzonder, voor het eerst in tijden leeft ze weer echt. Maar als langzaam herinneringen aan haar traumatische jeugd loskomen, vlucht Olga roekeloos te diep in de wereld van macht en onmacht.

Rating Of Books Passiespel
Ratings: 2.81 From 86 Users | 9 Reviews

Comment On Of Books Passiespel
Kijkend naar de ophef die 50 tinten veroorzaakt heeft, is het eigenlijk wonderlijk dat dit boek dat niet deed.Een spannende thriller met als extraatje de spanning van een inkijk in de wereld van BDSM. In 1 dag uit! Goed verhaal, fijne schrijfstijl 4*

Dit boek deed me denken aan 50 Tinten grijs en kwam zo lichtzinnig op me over, dat ik het al heel snel heb weggelegd.Hmz, dik mispakt aan dit boek. Was totaal geen thriller, eerder een 50 tinten..boek.

Leuk boek in dit genre. Ik heb het gekozen omdat het gekozen was tot beste vrouwenthriller van 2008, het is alleen (bijna) geen thriller. Ik vind het boek wel beter dan 50 tinten grijs, ook een erotisch boek, Passiespel is geloofwaardiger en er zit een verhaallijn in.

Helaas viel dit boek mij wat tegen :-( Aan de schrijfstijl van Isa Maron ligt het niet, want haar schrijfstijl is wel lekker vlot. Het is meer het verhaal wat mij totaal niet raakte. Ik merkte, dat wanneer het over het verleden ging van Olga, dat het mij boeide en het mijn aandacht kreeg, maar zodra het overging op de erotiek liet het mij los. Misschien dat ik het boek daarom ook vooral in het begin verwarrend vond. Op de helft heb ik getwijfeld om door te lezen, omdat het boek mij niet wilde

erotische geschreven gedeeltes zijn opwindend. spanning aanwezig maar een heel raar open einde

Intrigerend boek over een vrouw van 38 die haar vrijheid terugzoekt, en daarbij in het reine probeert te komen met haar verleden. ... te laatHoofdpersoon is Olga: bijna-veertiger met zoon van veertien. Marketing Projectmanager bij een bank. Woont in Amsterdam West, nog net binnen de ring. Vader 15 jaar niet gezien, die woont in Enschede (zoals vrijwel iedereen die in Amsterdam woont, komt ze er oorspronkelijk niet vandaan...). Haar kinderen hebben hun opa nog nooit ontmoet... Olga is getrouwd

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.